علائم عاشق شدن مردان

عاشق شدن پسرا را آورده ایم:

۱-دوست دارد از شما حمایت و محافظت کند

یکی از نشانه های مرد عاشق این است که سعی می کند همیشه از شما محافظت کرده و حمایتتان کند.
مثلا در موقعیت های استرس زا مثل عبور از یک جاده شلوغ طوری برخورد می کند که انگار محافظت از شما اولویت اول اوست. یا سعی می کند در شرایطی که ممکن است برای شما سخت باشد همراهی تان کند و …
یک مفهوم روانشناختی بنام غریزه قهرمان وجود دارد که نشان می دهد چرا مردان اینقدر از شخصی که دوستش دارند محافظت می کنند.خیلی ساده است مردان می خواهند که قهرمان شما باشند.

۲-تمام توجه اش به شماست

یکی از بارزترین علائم مردان عاشق این است که به زنان اطراف خود توجهی نمی کنند.اگر در مکانی باشید که صدها زن زیبا هم حضور داشته باشند او فقط به شما اهمیت می دهد و همه ی حواسش به این است که چکار می کنید.

۳-در مورد آینده از شما سوال می پرسد

وقتی یک پسر در مورد آینده از دختر سوال می پرسد مثلا اینکه قصد مهاجرت یا بچه دار شدن و … را دارید یا نه ؟ به این معناست که دلش می خواهد از برنامه های شما مطلع شود.این سوالات یک سطحی از صمیمیت را نشان می دهد.یعنی پسر اونقدر در مورد شما جدی است که می خواهد برنامه هایش را طوری بچیند که با شما سازگار باشد.

۴-او همیشه شما را در اولویت قرار می دهد

اگر یک مرد برایتان کارهای کوچک و فداکارانه انجام می دهد مثلا اکثرا از شما می خواهد که رستورانی که می خواهید شام بخورید را انتخاب کنید یا وقت هایی که هوس یک خوراکی خاصی می کنید آنرا برایتان فراهم می کند و .. یعنی عاشق شده.

۵-از آسیب پذیر بودن در مقابل شما نمی ترسد

همیشه به پسرا یاد داده اند که کمتر احساساتی باشند تا میزان آسیب پذیری شان پایین باشد.بنابراین اگر پسری جنبه آسیب پذیرش را  نشان داد یعنی وابستگی و پیوند عمیقی با شما دارد.

۶-او از اینکه خود واقعی اش رابه شما نشان دهد نمی ترسد

یکی از نشانه های عاشق شدن یک پسر این است که خود واقعی اش را به شما نشان می دهد چون با شما احساس راحتی می کند.
وقتی یک مرد عمیق ترین ترس ها و بزرگترین آرزوهای خود را با شما در میان می گذارد، نشان میدهد که چقدر به شما اعتماد دارد.
خانهتماسارتباط با ما